Jak nakupovat
Objednávka
Objednávka u Helvetia Apotheke je jednoduchá, rychlá a přehledná. Objednávat můžete:
Protože se jedná o dvě zcela rozdílné možnosti nákupu, nelze do jedné objednávky vkládat zboží z katalogu a zároveň z pravidelné zásilky. Můžete ale učinit jednu objednávku z katalogu a druhou objednávkou objednat doručování pravidelné zásilky, pokud o to budete mít zájem. Všechny způsoby objednání naleznete pod ikonou Kontakt >>
Dodací podmínky
1. Katalog
Expediční poplatek číní 99 Kč, v případě objednávky od 1.000 Kč je ZDARMA. Zboží je dodáváno poštou komfortně na adresu zákazníka jako Balík do ruky. Expedice zboží nejpozději do jednoho týdne od přijetí objednávky.
2. Pravidelná zásilka
Expediční poplatek se nehradí (veškeré náklady nese společnost. Pouze v případě, že je výrobek nabízen na vyzkoušení ZDARMA, účtuje se v první zásilce poštovné 99 Kč). Zboží je dodáváno poštou v pravidelných dvacetidenních cyklech.
Platební podmínky
1. Katalog
Zboží lze objednat na dobírku, nebo odebrat na fakturu (pouze u stálých zákazníků).
2. Pravidelná zásilka
Zboží je zasíláno na fakturu s několikatýdenní splatností. Poštovní poukázka pro snadnou úhradu na poště je připojena ke každé faktuře.
V případě, že zásilku chcete hradit bankovním převodem, u platby VŽDY UVEĎTE SPRÁVNÝ VARIABILNÍ SYMBOL (= desetimístné číslo faktury) a uhraďte výhradně na účet 2500 877 342 / 2010 (FioBanka).
Každý den bohužel zaznamenáváme několik plateb, které nejsme schopni identifikovat. Doporučujeme proto k platbě využít QR kód z naší faktury, v bankovní aplikaci chytrého telefonu se Vám všechny údaje vyplní automaticky.
Jinak hrozí, že nebudeme schopni Vaši platbu přiřadit k Vašemu zákaznickému účtu, faktura tak zůstane nezaplacená a může na ní odejít upomínka.
Vrácení zboží a reklamace
Pokud se zbožím nejste spokojeni, můžete ho do dvou týdnů bez udání důvodu vrátit zpět a my Vám vrátíme peníze (pokud již bylo zboží uhrazené).
Záruční doba výrobků je 24 měsíců. Životnost výrobků je omezená dobou použitelnosti konkrétního přípravku, která je na každém přípravku vyznačená jako „Minimální trvanlivost“. Společnost garantuje, že kupující obdrží vždy přípravky minimálně 6 měsíců před koncem minimální trvanlivosti, obvyklá doba činí 12-30 měsíců. Po obdržení zásilky si zboží, prosím, zkontrolujte a v případě jakékoliv zjištěné vady nás kontaktujte. Společnost se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a sdělit kupujícímu výsledek reklamace.
PRO VRÁCENÍ ČI VÝMĚNU ADRESUJTE ZÁSILKY NA NAŠI ADRESU Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
(Zásilky nikdy nezasílejte na adresu Jateční 436/77, 400 20 Ústí nad Labem, která je uvedená na adresním štítku zásilky! Slouží výhradně České poště pro zpracování nedoručitelných zásilek. Tyto zásilky by se nedostaly ke zpracování v zákaznickém oddělení.
Pokud máte nějaké další otázky, prohlédněte si prosím odpovědi v často kladených dotazech ZDE>>