FAQ - Časté dotazy
Produkty
Jsem diabetik, jak poznám, že je přípravek pro mě vhodný?
Každý výrobek obsahuje informaci (piktogram), zda je vhodný pro diabetiky či vegetariány, neobsahuje konzervační přísady, lepek či mléčné produkty. Pokud máte nějaký jiný specifický dotaz, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení.
Jaký je rozdíl mezi doplňky stravy a léky?
Doplňky stravy se zásadně liší od léků. Léky obvykle mají vysoký obsah účinné látky a působí velice rychle, na druhou stranu také většinou podstatně více zatěžují organismus. Naproti tomu doplňky stravy obsahují nižší koncentraci účinných složek, a proto je pro dosažení odpovídajícího účinku obyčejně nutné je užívat delší dobu – ale nezatěžují tolik organismus, zvláště pokud využívají čistě přírodní výtažky a účinné látky.
Výrobky se mi líbí, ale nevím, co si vybrat?
V tom případě můžete zkusit krátký test "Nejlepší pro mě" v levém horním rohu, který Vám po odpovědi na několik jednoduchých otázek doporučí přípravky, které by pro Vás mohly být nejvhodnější. Jestliže se ani potom nebudete moci rozhodnout, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, které Vám ochotně poradí.
Jak dlouho můžu přípravek užívat?
Většina doplňků stravy je určena k dlouhodobému užívání. Protože jsou obvykle vyrobeny z přírodních produktů, nemívají téměř žádné vedlejší účinky. Přípravek se nejdříve používá na zlepšení akutního stavu (např. snížení váhy) a později jej doporučujeme užívat z preventivních důvodů. Tomu by mělo také odpovídat dávkování, které je u většiny přípravků možné navýšit a při dosažení požadovaného výsledku zase snížit na udržovací dávky.
Zásilky
Jak objednávat?
Objednat můžete buď jednorázově, nebo si můžete objednat pravidelné zasílání určitého přípravku. Ceny pro jednotlivé druhy zásilek najdete vždy u daného přípravku.
Byl mi nabídnut doplněk stravy ZDARMA, zásilka ale obsahovala složenku?
Pakliže vám byla nabídnuta úvodní dvacetidenní kúra zdarma na vyzkoušení, byla součástí nabídky informace, že jde o zásilku, u které se neplatí zboží, ale jen poštovné a balné ve výši 99 Kč nebo 149 Kč (dle typu zásilky). Proto byla přiložena složenka na jeho úhradu. Splatnost je nastavena 14 dní od doručení zásilky, abyste měli dostatek času na vyzkoušení výrobku. Jelikož pro správný efekt doporučujeme užívání doplňku stravy alespoň 3 měsíce, součástí nabídky byl i cenově zvýhodněný pravidelný odběr, kde už hradíte jen o 40 Kč sníženou cenu zboží, poštovné a balné již neplatíte. Jak dlouho budete odebírat, to je samozřejmě na Vás.
Jak funguje pravidelné zasílání?
Pravidelná zásilka Vám zajistí doručení doporučené dávky Vámi vybraného přípravku každé 3 týdny přímo do Vaší poštovní schránky za zvýhodněnou cenu a bez poštovného.
Je možné změnit četnost pravidelného zasílání?
Pokud si přejete změnit frekvenci pravidelného zasílání, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám pomůžeme. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Je možné navýšit množství přípravku u pravidelného zasílání a dosáhnout tak rychlejšího účinku?
Samozřejmě. Pokud si přejete upravit množství přípravku v pravidelné zásilce, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení. Rádi Vám poradíme, jak dosáhnout rychlejší účinky a ušetřit! Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Můžu pravidelné zasílání koupit jako dárek?
Samozřejmě. Pokud si přejete, aby „obdarovaný“ nic neplatil, můžete zásilky předplatit. Předplatné se bude odečítat u nových zásilek a příjemce bude dostávat naše přípravky zdarma. Obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám sdělíme bankovní spojení a variabilní symbol, který je nutný pro správné zaúčtování Vaší platby. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Když objednám pravidelné zasílání, zavazuji se k něčemu? Můžu kdykoli zrušit?
Žádný závazek nemáte, pravidelné zasílání můžete kdykoliv ukončit. Doporučujeme se v tom případě spojit se zákaznickým oddělením telefonicky, protože jen tak zjistíte, jaký je stav Vašich zásilek, zda nemáte nárok na dárek ZDARMA nebo pro Vás není rezervovaná jiná speciální nabídka.
Potřebuji pravidelné zásilky na určitou dobu přerušit.
Pokud jedete na dovolenou nebo na delší dobu do zahraničí, rádi Vám zasílání pozastavíme tak, jak požadujete. Pokud se potřebujete předzásobit, nabízíme velice atraktivní množstevní slevy. Obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám zásilky nastavíme tak, jak budete potřebovat. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Pravidelné zásilky nelze zrušit e-mailem?
Pravidelné zasílání můžete samozřejmě ukončit i písemně (e-mailem, dopisem). Je ale důležité, aby Vaše zpráva obsahovala zákaznické číslo nebo alespoň adresu, na kterou Vám zásilky chodí, abychom Vás byli schopni identifikovat. Bohužel se nám často stávalo, že požadavek na zrušení přišel bez potřebných údajů, někdy i s nefungující e-mailovou adresou, a zákazníka tak nebylo možné zpětně kontaktovat. Požadavek pak nemohl být zpracován. Proto doporučujeme raději telefonický kontakt, jen tak totiž zjistíte, jaký je aktuální stav Vašich zásilek a zrušení je provedeno bez jakékoliv prodlevy (způsobené např. doručováním písemného požadavku).
Na vaše číslo se nedá dovolat
Zákaznická linka je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin a její číslo je 234 099 888. Pokud voláte zpět na číslo, které se Vám na mobilu zobrazilo při příchozím hovoru např. s nabídkou, je možné, že ke spojení nedojde. Využíváme totiž služeb i několika externích telemarketingových partnerů a zobrazované číslo přiděluje jejich ústředna podle toho, u jakého operátora je vedeno Vaše číslo. Toto bohužel neovlivníme.
Uložte si v telefonu jen číslo 234 099 888, kam se dovoláte vždy (i mimo pracovní dobu tam dostanete alespoň informaci o provozu naší linky).Odkud chodí zásilky ?
Prodejcem, výrobcem zboží a majitelem značky Helvetia Apotheke je česká společnost Helvetia Direct Marketing, s.r.o., Hostivařská 133/64, 102 00 Praha 10. Zákazníkům je k dispozici zákaznické oddělení na telefonním číslem 234 099 888 (Po-Pá: 8-17 hod) nebo na adrese: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Zásilky pro nás z centrálního skladu expeduje divize České pošty (Postkomplet) v Ústí nad Labem.
Zásilky neexpedujete hned v den objednání?
Vzhledem k tomu, že z našeho centrálního skladu každý týden expedujeme desetitisíce zásilek do dalších 6 evropských trhů, musíme zásilky zpracovávat tzv. dávkově, tedy vždy větší množství zásilek najednou, aby sklad mohl zpracovávat jen zásilky pro konkrétní zemi a balíky se nepomíchaly. Expedici na český trh provádíme obvykle 1x týdně. Zásilka se k Vám dostane přibližně do týdne až 10 dní od objednání.
Díky tomu ale také využíváme výhod hromadného podání na České poště a dokážeme tak poštovné a balné držet pod úrovní standardních doručovacích tarifů.Kam mohu vrátit zásilku ?
Pro vrácení či výměnu adresujte zásilky výhradně na zákaznické oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 280 02 Kolín 2.
Pozor! Zásilky nikdy nezasílejte na adresu Jateční 436/77, 400 20 Ústí nad Labem, která je uvedená na adresním štítku zásilky. Ta slouží výhradně České poště pro zpracování nedoručitelných zásilek. Tyto zásilky by se nedostaly ke zpracování v zákaznickém oddělení.
Stejně tak nepoužívejte službu "Balík na poštu" nebo "Balík do balíkovny". Tyto zásilky se dostanou na běžné balíkové přepážky pošty, kdežto náš P.O.Box je rovnou nasměrován do zákaznického oddělení, kam jsou zásilky dodávány hromadně. Jednotlivé zásilky na přepážkách z technických důvodů nemůžeme vyzvedávat.
Pro zaslání zásilky na P.O. Box zvolte takovou doručovací službu, která umí na P.O. Box doručit. Kurýrní společnosti velmi často takové zásilky odmítají, nebo zásilku po převzetí vrátí zpět odesílateli. Doporučujeme Českou poštu.
Jen upozorníme, že v případě zasílání "Balíkem do ruky" je od 1.11.2021 při podání na České poště povinné zadání mobilního telefonu pro avizaci zásilky. Zadejte buď číslo naší SMS brány 790 542 277, nebo uveďte svůj mobil, s nímž tak budete mít i přehled o pohybu zásilky až do našeho P.O.Boxu.
Pozor, naše SMS brána je určena jen pro jednosměrný provoz, nelze na ní volat či odesílat klasické textové zprávy.Ve vyúčtování jednorázové zásilky bylo uvedené poštovné, je to v pořádku?
Celková cena zásilky vždy odpovídá ceně, za kterou jste na webu nakoupili a která byla rovněž uvedena v e-mailovém potvrzení Vaší objednávky. Pokud jste jednorázově objednali za méně než 1.000 Kč, případně využili akci vyzkoušet výrobek ZDARMA jen za poštovné a balné 99 Kč, je ve vyúčtování poštovné a balné v pořádku.
Kde najdu své zákaznické číslo?
Své zákaznické číslo najdete na kterémkoliv dodacím listu v levém horním rohu. Vaše zákaznické číslo je také obsaženo ve variabilním symbolu (prvních 7 číslic).
Platby
Jak můžu platit?
Nejjednodušším způsobem je zaplatit složenku, která je přiložena k Vaší zásilce. Každá platba má unikátní variabilní symbol, proto nedoporučujeme platby sčítat a poslat více složenek jednou platbou. Pokud chcete ušetřit za poštovní poplatky, doporučujeme Vám platit prostřednictvím Vašeho účtu v bance. Bankovní spojení: 2500877342 / 2010 (Fio banka). V tomto případě je potřeba posílat jednotlivé platby odděleně a vždy uvádět jejich variabilní symbol (=číslo zásilky z průvodního dopisu se složenkou). Do platby převodem prosím nevkládejte žádné vzkazy, transakce zpracováváme elektronicky, načítá se jen datum platby, částka a variabilní symbol. Případný vzkaz sdělte našemu zákaznickému oddělení.
Jak můžu ušetřit?
Ušetřit je tak snadné! Pokud objednáte větší množství od jednoho přípravku, získáte speciální množstevní slevu. U jednorázové objednávky jsou zvýhodněné množstevní ceny uvedené přímo u každého přípravku. Pokud byste chtěli navýšit množství v pravidelné zásilce, obraťte se prosím na zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Mé záznamy nesouhlasí se zůstatkem po splatnosti.
Může se stát, že se Vaše platba míjí s naší zásilkou, kde Vás informujeme o nedoplatku. V tom případě je vše v pořádku a není potřeba se znepokojovat. Pokud jste již však uhradili před více než týdnem (od data vytvoření upomínky) obraťte se prosím na zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00). Vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.
Kde můžu získat přehled svých objednávek, zásilek a plateb?
Stačí se přihlásit na "Moje stránky" na www.helvetia.cz. Pro přihlášení potřebujete jen své zákaznické číslo a PSČ. Zde si můžete zobrazit aktuální detaily o všech svých objednávkách a informace o jednotlivých zásilkách a přijatých platbách.
Jak se můžu s vámi spojit?
V případě jakýchkoli dotazů nám zavolejte prosím na telefonní číslo 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00). Můžete se také s námi spojit písemně e-mailem, přes chat, nebo případně poštou na adresu:
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49
280 02 Kolín 2Moje zásilka je poškozena.
Velice se omlouváme, jestliže byla Vaše zásilka poškozena. Rádi Vám ji zdarma vyměníme. Spojte se prosím s námi na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).
Jak můžu zásilku vrátit?
Každá zásilka je expedována s možností ji vrátit do 14 dní. Pokud vrátíte zásilku, není potřeba za ni platit. Upomínaná částka se o vrácené zboží sníží. Všechny zásilky prosím vracejte řádně ofrankované na naši adresu:
Helvetia Apotheke
P.O. Box 49
280 02 Kolín 2