Helvetia 

0
Poštovné v ceně – všechny ceny jsou konečné!

Nej >>

Přípravky

Jak nakupovat

Objednávka

Objednávka u Helvetia Apotheke je jednoduchá, rychlá a přehledná. Objednávat můžete:

  1. Jednorázově z katalogu detail >>
  2. Pravidelné zásilky (unikátní služba pro zákazníky) detail >>

Protože se jedná o dvě zcela rozdílné možnosti nákupu, nelze do jedné objednávky vkládat zboží z katalogu a zároveň z pravidelné zásilky. Můžete ale učinit jednu objednávku z katalogu a druhou objednávkou objednat doručování pravidelné zásilky, pokud o to budete mít zájem. Všechny způsoby objednání naleznete pod ikonou Kontakt >>

Dodací podmínky

1. Katalog

Cena zboží je konečná a nepřipočítávají se k ní navíc žádné další poplatky za doručení zboží (hodnota expedičního poplatku 79 Kč je již započtena v ceně zboží. Tento poplatek může být ve vyúčtování zásilky uveden odděleně od ceny zboží). Zboží je dodáváno poštou komfortně na adresu zákazníka jako Balík do ruky. Expedice zboží nejpozději do jednoho týdne od přijetí objednávky.

2. Pravidelná zásilka

Expediční poplatek se nehradí (veškeré náklady nese společnost. Pouze v případě, že je výrobek nabízen na vyzkoušení ZDARMA, účtuje se v první zásilce poštovné 79 Kč). Zboží je dodáváno poštou v pravidelných dvacetidenních cyklech.

Platební podmínky

1. Katalog

Zboží lze objednat na dobírku, nebo odebrat na fakturu (pouze u stálých zákazníků).

2. Pravidelná zásilka

Zboží je zasíláno na fakturu s několikatýdenní splatností.

Vrácení zboží a reklamace

Pokud se zbožím nejste spokojeni, můžete ho do dvou týdnů bez udání důvodu vrátit zpět a my Vám vrátíme peníze (pokud již bylo zboží uhrazené).

Záruční doba výrobků je 24 měsíců. Životnost výrobků je omezená dobou použitelnosti konkrétního přípravku, která je na každém přípravku vyznačená jako „Minimální trvanlivost“. Společnost garantuje, že kupující obdrží vždy přípravky minimálně 6 měsíců před koncem minimální trvanlivosti, obvyklá doba činí 12-30 měsíců. Po obdržení zásilky si zboží, prosím, zkontrolujte a v případě jakékoliv zjištěné vady nás kontaktujte. Společnost se zavazuje vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení a sdělit kupujícímu výsledek reklamace.

 

Pokud máte nějaké další otázky, prohlédněte si prosím odpovědi v často kladených dotazech ZDE>>