Helvetia 

0
Poštovné v ceně – všechny ceny jsou konečné!

Nej >>

Přípravky

FAQ - Časté dotazy


  • Produkty

    Jsem diabetik, jak poznám, že je přípravek pro mě vhodný?

    Každý výrobek obsahuje informaci (piktogram), zda je vhodný pro diabetiky či vegetariány, neobsahuje konzervační přísady, lepek či mléčné produkty. Pokud máte nějaký jiný specifický dotaz, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení.

    Jaký je rozdíl mezi doplňky stravy a léky?

    Doplňky stravy se zásadně liší od léků. Léky obvykle mají vysoký obsah účinné látky a působí velice rychle, na druhou stranu také většinou podstatně více zatěžují organismus. Naproti tomu doplňky stravy obsahují nižší koncentraci účinných složek, a proto je pro dosažení odpovídajícího účinku obyčejně nutné je užívat delší dobu – ale nezatěžují tolik organismus, zvláště pokud využívají čistě přírodní výtažky a účinné látky.

    Výrobky se mi líbí, ale nevím, co si vybrat?

    V tom případě můžete zkusit krátký test "Nejlepší pro mě" v levém horním rohu, který Vám po odpovědi na několik jednoduchých otázek doporučí přípravky, které by pro Vás mohly být nejvhodnější. Jestliže se ani potom nebudete moci rozhodnout, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, které Vám ochotně poradí.

    Jak dlouho můžu přípravek užívat?

    Většina doplňků stravy je určena k dlouhodobému užívání. Protože jsou  obvykle vyrobeny z přírodních produktů, nemívají téměř žádné vedlejší účinky. Přípravek se nejdříve používá na zlepšení akutního stavu (např. snížení váhy) a později jej doporučujeme užívat  z preventivních důvodů. Tomu by mělo také odpovídat dávkování, které je u většiny přípravků možné navýšit a při dosažení požadovaného výsledku zase snížit na udržovací dávky.

     

     

  • Zásilky

    Jak objednávat?

    Objednat můžete buď jednorázově, nebo si můžete objednat pravidelné zasílání určitého přípravku. Ceny pro jednotlivé druhy zásilek najdete vždy u daného přípravku.

    Byl mi nabídnut doplněk stravy ZDARMA, zásilka ale obsahovala složenku?

    Pakliže vám byla nabídnuta úvodní dvacetidenní kúra zdarma na vyzkoušení, byla součástí nabídky informace, že jde o zásilku, u které se neplatí zboží, ale jen poštovné a balné ve výši 79 Kč. Proto byla přiložena složenka na jeho úhradu. Splatnost je nastavena 14 dní od doručení zásilky, abyste měli dostatek času na vyzkoušení výrobku. Jelikož pro správný efekt doporučujeme užívání doplňku stravy alespoň 3 měsíce, součástí nabídky byl i cenově zvýhodněný pravidelný odběr, kde už hradíte jen o 40 Kč sníženou cenu zboží, poštovné a balné již neplatíte. Jak dlouho budete odebírat, to je samozřejmě na Vás.

    Jak funguje pravidelné zasílání?

    Pravidelná zásilka Vám zajistí doručení doporučené dávky Vámi vybraného přípravku každých 20 dní přímo do Vaší poštovní schránky za zvýhodněnou cenu a bez poštovného.

    Je možné změnit četnost pravidelného zasílání?

    Pokud si přejete změnit frekvenci pravidelného zasílání, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám pomůžeme. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Je možné navýšit množství přípravku u pravidelného zasílání a dosáhnout tak rychlejšího účinku?

    Samozřejmě. Pokud si přejete upravit množství přípravku v pravidelné zásilce, obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení. Rádi Vám poradíme, jak dosáhnout rychlejší účinky a ušetřit! Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Můžu pravidelné zasílání koupit jako dárek?

    Samozřejmě. Pokud si přejete, aby „obdarovaný“ nic neplatil, můžete zásilky předplatit. Předplatné se bude odečítat u nových zásilek a příjemce bude dostávat naše přípravky zdarma. Obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám sdělíme bankovní spojení a variabilní symbol, který je nutný pro správné zaúčtování Vaší platby. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Když objednám pravidelné zasílání, zavazuji se k něčemu? Můžu kdykoli zrušit?

    Žádný závazek nemáte, pravidelné zasílání můžete kdykoliv ukončit. Doporučujeme se v tom případě spojit se zákaznickým oddělením telefonicky, protože jen tak zjistíte, jaký je stav Vašich zásilek, zda nemáte nárok na dárek ZDARMA nebo pro Vás není rezervovaná jiná speciální nabídka.

    Potřebuji pravidelné zásilky na určitou dobu přerušit.

    Pokud jedete na dovolenou nebo na delší dobu do zahraničí, rádi Vám zasílání pozastavíme tak, jak požadujete. Pokud se potřebujete předzásobit, nabízíme velice atraktivní množstevní slevy. Obraťte se prosím na naše zákaznické oddělení, rádi Vám zásilky nastavíme tak, jak budete potřebovat. Telefon 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Pravidelné zásilky nelze zrušit e-mailem?

    Pravidelné zasílání můžete samozřejmě ukončit i písemně (e-mailem, dopisem). Je ale důležité, aby Vaše zpráva obsahovala zákaznické číslo nebo alespoň adresu, na kterou Vám zásilky chodí, abychom Vás byli schopni identifikovat. Bohužel se nám často stávalo, že požadavek na zrušení přišel bez potřebných údajů, někdy i s nefungující e-mailovou adresou, a zákazníka tak nebylo možné zpětně kontaktovat. Požadavek pak nemohl být zpracován. Proto doporučujeme raději telefonický kontakt, jen tak totiž zjistíte, jaký je aktuální stav Vašich zásilek a zrušení je provedeno bez jakékoliv prodlevy (způsobené např. doručováním písemného požadavku).

    Na vaše číslo se nedá dovolat

    Zákaznická linka je v provozu každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin a její číslo je 234 099 888. Pokud voláte zpět na číslo, které se Vám na mobilu zobrazilo při našem volání na Váš telefon, je možné, že ke spojení nedojde. Využíváme totiž služeb několika operátorů a zobrazované číslo přiděluje ústředna podle toho, u jakého operátora je vedeno Vaše číslo. Toto bohužel neovlivníme. Uložte si v telefonu jen číslo 234 099 888, kam se dovoláte vždy (i mimo pracovní dobu tam dostanete alespoň informaci o provozu naší linky).

    Odkud chodí zásilky ?

    Výrobcem zboží a majitelem značky Helvetia Apotheke je česká společnost Helvetia Direct Marketing, s.r.o., Hostivařská 133/64, 102 00 Praha 10. Odesílatelem zásilek a prodejcem je společnost Helvetia Apotheke d.o.o., Ramići bb, Banja Luka, BiH, která zajišťuje prodej a centrální logistické služby do všech zemí, kde značka Helvetia Apotheke působí. Českým zákazníkům je v Praze k dispozici zákaznické oddělení s pražským telefonním číslem 234 099 888 (Po-Pá: 8-17 hod) a českou poštovní adresou pro doručování korespondence přímo do zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
     

    Ve vyúčtování zásilky z katalogu bylo uvedené poštovné, je to v pořádku?

    Celková cena zásilky vždy odpovídá ceně, za kterou jste na webu nakoupili a která byla rovněž uvedena v e-mailovém potvrzení Vaší objednávky. Cena zboží je konečná a nepřipočítávají se k ní navíc žádné další poplatky za doručení zboží (hodnota expedičního poplatku 79 Kč je již započtena v ceně zboží. Tento poplatek může být ve vyúčtování zásilky z technických důvodů uveden odděleně od ceny zboží). 

     Kde najdu své zákaznické číslo?

    Své zákaznické číslo najdete na kterémkoliv dodacím listu v levém horním rohu. Vaše zákaznické číslo je také obsaženo ve variabilním symbolu (prvních 7 číslic).

  • Platby

    Jak můžu platit?

    Nejjednodušším způsobem je zaplatit složenku, která je přiložena k Vaší zásilce. Každá platba má unikátní variabilní symbol, proto nedoporučujeme platby sčítat a poslat více složenek jednou platbou. Pokud chcete ušetřit za poštovní poplatky, doporučujeme Vám platit prostřednictvím Vašeho účtu v bance. V tomto případě je potřeba posílat jednotlivé platby odděleně a vždy uvádět jejich variabilní symbol (=číslo zásilky z průvodního dopisu se složenkou). Do platby převodem prosím nevkládejte žádné vzkazy, transakce zpracováváme elektronicky, načítá se jen datum platby, částka a variabilní symbol. Případný vzkaz sdělte našemu zákaznickému oddělení.

    Jak můžu ušetřit?

    Ušetřit je tak snadné! Pokud objednáte větší množství od jednoho přípravku,  získáte speciální množstevní slevu. U jednorázové objednávky jsou zvýhodněné množstevní ceny uvedené přímo u každého přípravku. Pokud byste chtěli navýšit množství v pravidelné zásilce, obraťte se prosím na zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Mé záznamy nesouhlasí se zůstatkem po splatnosti.

    Může se stát, že se Vaše platba míjí s naší zásilkou, kde Vás informujeme o nedoplatku. V tom případě je vše v pořádku a není potřeba se znepokojovat. Pokud jste již však uhradili před více než týdnem (od data vytvoření upomínky) obraťte se prosím na zákaznické oddělení na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00). Vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

    Kde můžu získat přehled svých objednávek, zásilek a plateb?

    Stačí se přihlásit na "Moje stránky" na www.helvetia.cz. Pro přihlášení potřebujete jen své zákaznické číslo a PSČ. Zde si můžete zobrazit aktuální detaily o všech svých objednávkách a informace o jednotlivých zásilkách a přijatých platbách.

    Jak se můžu s vámi spojit?

    V případě jakýchkoli dotazů nám zavolejte prosím na telefonní číslo 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00). Můžete se také s námi spojit písemně a to na adresu:

    Helvetia Apotheke
    PO BOX 86
    102 00 Praha 102

    Moje zásilka je poškozena.

    Velice se omlouváme, jestliže byla Vaše zásilka poškozena. Rádi Vám ji zdarma vyměníme. Spojte se prosím s námi na telefonním čísle 234 099 888 (Po-Pá 8:00-17:00).

    Jak můžu zásilku vrátit?

    Každá zásilka je expedována s možností ji vrátit do 14 dní. Pokud vrátíte zásilku, není potřeba za ni platit. Upomínaná částka se o vrácené zboží sníží. Všechny zásilky prosím vracejte řádně ofrankované na naši adresu:

    Helvetia Apotheke
    PO BOX 86
    102 00 Praha 102